Klub Gier Planszowych Gildia w Domu Kultury im. Z. Krudzielskiego
– spotkajmy się i razem budujmy jaworznicką społeczność planszówkową!
Zapraszamy do udziału w cyklicznych otwartych spotkaniach Klubu Gier Planszowych Gildia! Czy musicie od razy znać wszystkie tytuły i być zapalonymi, wieloletnimi graczami? Nie – opiekunowie klubu, jak i sami uczestnicy, wprowadzą Was w niezwykły świat planszówek. To jednak nie znaczy, że do udziału w spotkaniach zapraszamy tylko początkujących graczy, wręcz przeciwnie – chętnie spotkamy się z każdym, kto lubi gracz w planszówki! Nie ważne, czy zawsze umieracie w pierwszym scenariuszu Robinsona, lub czy kilkugodzinna ekspansja w Twilight to krótkie nocne posiedzenie przy herbacie – wpadnijcie do Gildii i zaraźcie innych swoją pasją do ulubionego tytułu!
Spotkania w Gildii to możliwość odnalezienia towarzystwa do wspólnej rywalizacji, kooperacji lub potyczek solo – śmiało korzystajcie ze stale powiększającej się biblioteczki klubowej lub przyjdźcie ze swoją planszówką. Pamiętajmy jednak o szanowaniu wyboru graczy, czy to będzie Gloomhaven czy Monopoly – najważniejsza jest wspólna zabawa i miło spędzony czas.
Do udziału w spotkaniach zapraszamy młodzież i dorosłych, natomiast graczy poniżej 14 roku życia z opiekunami. Prosimy również pamiętać o szanowaniu gier, tak aby służyły kolejnym graczom – więcej w regulaminie.
Granie w tzw. „planszówki” to niesamowita okazja do rozwijania umiejętności kognitywnych. Podczas różnorodnych rozgrywek gracze angażowani są w zadania, które wymagają skupienia, planowania strategii, logicznego myślenia oraz podejmowania decyzji. Spotkanie przy planszy to nie tylko rywalizacja – to świetna zabawa, podczas której zarówno spędzamy czas z przyjaciółmi lub rodziną jak i mamy okazję poznać nowe osoby, z którymi możemy dzielić wartościową pasję i zainteresowania.
Regulamin spotkań Klubu Gier Planszowych „Gildia”
-
Organizator: Miejskie Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie
-
Termin: wybrane niedziele w godz. 15.00 – 20.30.
-
Miejsce: budynek Domu Kultury im. Z. Krudzielskiego, ul Jagiellońska 3, 43-600 Jaworzno
-
Wydarzenie jest niebiletowane, o charakterze cyklicznym. Osoby poniżej 14 roku życia mogą przebywać na terenie wydarzenia wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
-
Każdy Uczestnik Wydarzenia zobowiązany jest:
-
przestrzegać zapisów niniejszego Regulaminu i zapisów regulaminu obiektu,
-
szanować udostępnione mu podczas spotkania egzemplarze gier poprzez nie niszczenie pudełek, kart i innych elementów wchodzących w skład gry,
-
przestrzegać przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz zasad bezpieczeństwa i p.poż,
-
nie zakłócać porządku publicznego,
-
nie zagrażać bezpieczeństwu innych Uczestników obecnych na Wydarzeniu,
-
stosować się do poleceń wydawanych przez Organizatora, a w przypadku interwencji funkcjonariuszy Straży Miejskiej, Policji, Państwowej Straży Pożarnej lub innych pracowników uprawnionych do wykonywania poleceń tych służb.
-
-
Organizator zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń za wyrządzone przez Uczestnika Wydarzenia szkody.
-
W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej realizację Imprezy przy zachowaniu pełnych norm bezpieczeństwa, a także zdarzeń których Organizator nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej, Organizator zastrzega sobie prawo do rezygnacji z organizacji Wydarzenia.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Uczestnika na Terenie Imprezy.
-
Regulamin stanowi Umowę, w której stronami są Organizator oraz Uczestnik,
a w przypadku osoby małoletniej – jej przedstawiciel ustawowy, występujący jako Uczestnik. -
Za bezpieczeństwo Uczestników biorących udział w Wydarzeniu odpowiada Organizator.
-
Regulamin kierowany jest do wszystkich osób przebywających na terenie Imprezy w czasie jej trwania. Przebywanie na terenie Imprezy jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
-
W trakcie trwania spotkań Klubu Gier Planszowych „Gildia” będzie zbierany materiał prasowy wraz z wizerunkiem.
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 26 stycznia 1984 r. prawo prasowe (Dz.U. z 2018r., poz. 1914) w związku z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781) utrwalanie i dalsze przetwarzanie wizerunku w mediach odbywać się będzie bez zgody, z racji wyłączenia spod regulacji Rozporządzenia 2016/679.
Tytuł | Wydawnictwo | Ilość Graczy | |
Bang! Gra Kościana | Bard Centrum Gier | 3-8 | |
Boss Monster | Muduko | 2-4 | |
Boss Monster Następny Poziom | Muduko | 2-4 | |
Camel up | Lucrum Games | 3-8 | |
Carcassonne | Bard Centrum Gier | 2-5 | |
Colt Express | Rebel | 2-6 | |
Dixit: Disney | Rebel | 3-6 | |
Dobry, zły i Munchkin | Blank Monk | 3-6 | |
Eksplodujące Kotki Przepisy na Kotastrofę | Rebel | 2-5 | |
Fasolki + Rozszerzenie | G3 | 2-7 | |
Fun Facts | Rebel | 4-8 | |
HOKITO | Cosmoludo | 2 | |
KAMON | Cosmoludo | 2 | |
Karak | Albi Polska | 2-5 | |
Kolejka | IPN | 2-5 | |
Kotki Zombie | Rebel | 2-5 | |
Księga Zaklęć | Rebel | 1-4 | |
MANA | Cosmoludo | 2 | |
Mixtura | Muduko | 4-10 | |
Munchkin Cthulhu | Blank Monk | 3-6 | |
My Little Scythe | Phalanx | 1-6 | |
Odjechane Jednorożce Bez Cenzury | Rebel | 2-8 | |
Pandemic: Czas Cthulhu | Lacerta | 2-4 | |
PANTAREI | Cosmoludo | 2 | |
Patchwork | Lacerta | 2 | |
Planeta | Rebel | 2-4 | |
Pokój 25 + Sezon Drugi | Rebel | 1-8 | |
PtaKostki | Hobbity.eu | 2-5 | |
Seikatsu | Funiverse | 1-4 | |
Splendor | Rebel | 2-4 | |
Star Realms | Games Factory | 2 | |
Star Realms | Games Factory | 2 | |
Star Wars: X-wing Gra Figurkowa | Galacta | 2 | |
Story Cubes – Harry Potter | Rebel | 1 | |
Talat | Huch! & Friends | 2-3 | |
Wędrujące Wieże | Rebel | 2-6 | |
Wsiąść do Pociągu: Europa | Rebel | 2-5 | |
YOXII | Cosmoludo | 2 | |
Zeus | Nasza Księgarnia | 2-5 |
Artykuły o grach planszowych na łamach Pulsu Jaworzna
Parada ładnych mepelków
Nadszedł wyczekiwany czas! Pora zawalczyć o Ognisty Tron Króla Yokai, wysyłając swoje wierne sługi na wyspy krainy śmiertelników, aby poszerzać wpływy, pozyskiwać dusze, rekrutować stworzenia ze świata duchów i budować bramy Torii, [...]
Miaucząca Odyseja
Zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby to koty, a nie małpy, przejęły kontrolę nad światem? Futerkowy posąg Abrahama Miaucolma, Kłębek Wolności, Drapak Kultury… to tylko kilka pomysłów na wąsikową miaukalipsę, [...]
Mech, kosa i meteoryt na Syberii
Po tym jak panowanie Rasputina i Fenrisa dobiegło końca, w Europie nastał czas względnego pokoju – niestety nie na długo… W pobliżu rzeki Tunguskiej, na Syberii, spadł ogromny meteoryt, budząc tym samym starożytne [...]
Zaprojektuj sprawny silniczek
Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy to udaje nam się wyrwać z codziennego biegu na kilkanaście minut, no może na niecałą godzinkę. Szczęśliwym trafem zachodzimy do pobliskiego pubu, kawiarni, biblioteki czy innego miejsca, [...]
Postapo po japońsku
Archipelag Sześciu Wysp. Nieliczni, którzy ocaleli, stąpają obecnie po ruinach starożytnej cywilizacji według absurdalnej reinterpretacji kodeksu Bushido – i tu wkraczasz Ty, Daimyo, przywódca Klanu z aspiracją, by zostać Cesarzem. Wysyłaj więc [...]